درک نمایندگی دیجیتال کسب و کار – GBHackers – آخرین اخبار امنیت سایبری

آوریل 9, 2023 by بدون دیدگاه

در عصر دیجیتال امروز، داشتن هویت فیزیکی کافی نیست. داشتن هویت دیجیتال به همان اندازه مهم است. در واقع داشتن شخصیت دیجیتال نه تنها مهم است، بلکه اجتناب ناپذیر است. این نشان دهنده رفتار، اهداف، ارزش ها و ویژگی های یک کسب و کار است که به صورت آنلاین نمایش داده می شود. اگر آن را بر اساس یک استراتژی نسازید، خود را تثبیت می کند و به طور بالقوه نقص ها و بحث هایی را که دوست دارید پنهان نگه دارید آشکار می کند.

شخصیت دیجیتال و هویت دیجیتال

شخصیت دیجیتال با فعالیت های آنلاین، حضور در رسانه های اجتماعی و اثر انگشت دیجیتال شکل می گیرد. جنبه «دیجیتال» خاص شخصیت، هویت دیجیتال نامیده می شود. اگرچه اصطلاحات مشابه هستند، اما مهم است که از ابتدا بین آنها تمایز قائل شویم.

تعریف: پرسونای دیجیتال نمایش دیجیتالی اطلاعات شخصی یک نفر است که عمداً توسط کاربر ایجاد شده یا بدون اطلاع کاربر جمع آوری شده است.

هویت دیجیتال چیزی است که در بعد مجازی است و مستقیماً با افراد ارتباط برقرار نمی کند و فقط با ماشین ها در تعامل است. از سوی دیگر، پرسونای دیجیتال چیزی است که مردم برای درک تعاملات در فضای مجازی از آن استفاده می کنند. به عبارت دیگر، هویت دیجیتال جنبه فنی حضور آنلاین افراد است، در حالی که شخصیت دیجیتال جنبه رفتاری و اجتماعی حضور آنلاین آنهاست.

EHA

  • مردم با شخصیت دیجیتال تعامل دارند
  • کامپیوترها با هویت دیجیتال تعامل دارند.
  • یک شخصیت دیجیتالی می تواند چندین هویت دیجیتالی داشته باشد.
  • یک هویت دیجیتال می تواند توسط چندین نفر اداره شود.

اگرچه ممکن است موضوعی مناسب برای فلسفه به نظر برسد، اما چنین ساختارهایی را می توان به راحتی در محیط های تجاری به کار برد. این به این دلیل است که اکثر سیستم های امنیتی کامپیوتری بر اساس این اصل عمل می کنند:

یک شخصیت دیجیتال باید با یک هویت دیجیتالی واحد مرتبط باشد.

در اینجا یک مثال آورده شده است: یک تاجر آنلاین با دو صفحه فرود کار می کند و آنها را با تبلیغات فیس بوک تبلیغ می کند. یکی از صفحات یکی از قوانین متا پلتفرم را نقض می کرد، در حالی که صفحه دیگر تمیز بود. با این حال، کل حساب Meta Platform به حالت تعلیق درآمد. گام بعدی تاجر ایجاد یک حساب کاربری جدید برای ادامه کار با صفحه تمیز بود. متأسفانه، سیستم امنیتی تشخیص داد که از همان هویت دیجیتالی استفاده می‌شود: تاجر از همان رایانه و آدرس IP به حساب دسترسی پیدا می‌کرد. بنابراین، سیستم به تاجر اجازه ادامه کار را نداد زیرا شخصیت دیجیتال با هویت دیجیتالی در معرض خطر مرتبط بود.

ایجاد یک نمایندگی دیجیتال مثبت

همانطور که می بینید، شخصیت دیجیتال و هویت دیجیتال ارتباط نزدیکی با هم دارند. سیستم‌های رایانه‌ای از طرف افراد واقعی یا کسب‌وکارهایی که به صورت آنلاین ارائه می‌شوند، بر اساس ویژگی‌های دیجیتالی آنها تصمیم‌گیری می‌کنند. سیستم‌های امنیتی آنلاین یا الگوریتم‌های توصیه می‌توانند بر اساس اثر انگشت دیجیتالی، محدودیت‌هایی را برای اعمال فرد ایجاد کنند، و به همین دلیل مهم است که بدانید نمایندگی آنلاین شما شامل چه مواردی است.

در دنیای امروز، بسیاری از فعالیت ها به صورت آنلاین انجام می شود، مانند خرید آنلاین، بانکداری و معاشرت. شخصیت دیجیتال به افراد و سازمان ها کمک می کند تا حضور و اعتبار آنلاین خود را ایجاد کنند. داشتن حضور آنلاین و شخصیت دیجیتال مثبت برای کسب و کارها برای جذب مشتریان و سرمایه گذاران ضروری است.

ایجاد یک شخصیت دیجیتالی مثبت مستلزم آن است که افراد و سازمان ها مراقب فعالیت های آنلاین خود باشند. ایجاد یک تصویر منسجم و مثبت در همه پلتفرم ها مهم است. افراد باید مراقب مطالبی که به صورت آنلاین ارسال می کنند باشند، زیرا می تواند تأثیر قابل توجهی بر شخصیت دیجیتالی آنها داشته باشد. مشارکت در فعالیت های آنلاین مثبت و حفظ رابطه مثبت با جوامع آنلاین نیز مهم است.

سطح شخصی دیجیتال

برای ایجاد یک شخصیت دیجیتال مثبت، مشاغل باید حضور آنلاین خود را در اولویت قرار دهند و با مخاطبان آنلاین خود درگیر شوند.

  1. وب سایت حرفه ای باید محصولات یا خدمات را به نمایش بگذارد و اطلاعات مفیدی را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهد. وب سایت باید از نظر بصری جذاب باشد و به راحتی قابل پیمایش باشد. ایجاد محتوای با کیفیت، مرتبط و جذاب نیز برای جذب و حفظ بازدیدکنندگان وب سایت شما بسیار مهم است.
  2. حضور فعال در شبکه های اجتماعی. کسب‌وکارها می‌توانند با ارسال منظم به‌روزرسانی‌ها، اشتراک‌گذاری محتوای مرتبط و پاسخ به سؤالات مشتری، خود را به عنوان معتبر و قابل اعتماد معرفی کنند. این می تواند به ایجاد یک دنبال کننده وفادار و جذب مشتریان جدید کمک کند.
  3. مدیریت بازخورد. کسب‌وکارها با پذیرش بازخورد، رسیدگی به نگرانی‌ها و اجرای تغییرات بر اساس پیشنهادات مشتریان، می‌توانند به مشتریان خود نشان دهند که گوش می‌دهند و متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن هستند. این می تواند به افزایش شهرت آنها و ایجاد اعتماد با مشتریان کمک کند.
  4. روابط عمومی. حضور در نشریات آنلاین می تواند ابزار موثری برای کسب و کارها برای ایجاد یک شخصیت دیجیتال مثبت باشد. کسب‌وکارها می‌توانند با مدیریت شهرت خود و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان خود را معتبر و قابل اعتماد معرفی کنند. روابط عمومی می تواند به کسب و کارها کمک کند تا محصولات یا خدمات خود را به طور مثبت و غیررسمی ارتقا دهند، با مشتریان و سایر ذینفعان ارتباط برقرار کنند و خود را به عنوان رهبران فکری در صنعت خود معرفی کنند.

به طور کلی، کسب‌وکارها باید در حضور آنلاین خود فعال باشند و با مخاطبان آنلاین خود تعامل داشته باشند تا یک شخصیت دیجیتال مثبت ایجاد کنند. با ایجاد یک وب سایت حرفه ای، حفظ حضور فعال در رسانه های اجتماعی و پاسخ به بازخورد مشتریان، کسب و کارها می توانند خود را به عنوان یک وب سایت معتبر و قابل اعتماد معرفی کنند و مشتریان وفادار را جذب کنند.

سطح هویت دیجیتال

کاملاً واضح است که به طور کلی خوب بودن آنلاین می تواند به ایجاد یک تصویر آنلاین مثبت کمک کند. با این حال، درک آنچه در زیر سطح نهفته است پیچیده تر است. در سطح هویت دیجیتال، مهم است که خود را نه تنها برای افرادی که با آنها در ارتباط هستید، بلکه برای سیستم‌های رایانه‌ای مانند موتورهای جستجو، سیستم‌های امنیتی و الگوریتم‌های توصیه‌ها به خوبی معرفی کنید. هویت دیجیتالی شما بازتابی از شخصیت دیجیتال شماست، بنابراین هر کاری که برای جلب اعتماد افراد واقعی انجام می‌دهید باید برای کسب اعتبار از سیستم‌های کامپیوتری نیز انجام شود.

  1. بهینه سازی سئو. بهینه سازی موتورهای جستجو می تواند به کسب و کارها کمک کند تا دید آنلاین خود را بهبود بخشند و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جذب کنند. قبل از ایجاد محتوا برای وب سایت، مهم است که کلمات کلیدی مرتبط را برای مخاطبان هدف خود جستجو کنید. هنگامی که کلمات کلیدی مورد نظر خود را شناسایی کردید، آنها را در متا تگ ها، سرفصل ها و محتوای وب سایت خود بگنجانید. از عناوین و توضیحات توصیفی و غنی از کلمات کلیدی برای کمک به موتورهای جستجو برای درک محتوای صفحه شما استفاده کنید. با افزایش تعداد کاربرانی که از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی دارند، اطمینان از بهینه سازی وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بسیار مهم است.
  2. بهینه سازی توصیه های رسانه های اجتماعی قرار گرفتن در صفحه «برای شما» از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok و Instagram می‌تواند راهی عالی برای به دست آوردن دید و جذب فالوورهای جدید باشد. برای دستیابی به این هدف، علاوه بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا که با مخاطبان شما طنین انداز می شود، می توانید از هشتگ های محبوب استفاده کنید، به نظرات و پیام ها به سرعت و به طور واقعی پاسخ دهید، به طور مداوم پست کنید (حداقل یک بار در روز یا چند بار در هفته)، با دیگران همکاری کنید. سازندگان، و اهرم تبلیغات پولی.
  3. مدیریت شهرت. این یک تکنیک “کلاه سیاه” است، اما در صورتی که زیاد از آن سوء استفاده نکنید، می تواند مفید باشد. و می توانید مطمئن باشید که همه این کار را انجام می دهند حتی اگر اخلاقی نباشد. بررسی ها و رتبه بندی ها برای برخی از مشاغل بسیار مهم هستند، بنابراین باید اولین ها را دریافت کنید. در غیر این صورت شما در لیست زیر رقبای خود قرار می گیرید و مشتریانی را که می توانند نظر بدهند، دریافت نخواهید کرد. بنابراین برای شروع یک دور باطل است. راه حل این است که برخی از هویت های دیجیتال جدید ایجاد کنید و از آنها برای شروع فرآیند بررسی استفاده کنید. البته بهتر است در این فرآیند شخصیت های دیجیتال را درگیر کنید، اما گاهی اوقات باید کمی شیطنت کنید.
  4. لینک بیلدینگ. ایجاد لینک از وب سایت های معتبر و با کیفیت می تواند به بهبود اعتبار وب سایت شما و افزایش دیده شدن آن در نتایج جستجو کمک کند. پست مهمان در وب سایت های دیگر یا تماس با تأثیرگذاران صنعت برای فرصت های بک لینک را در نظر بگیرید.
  5. هدف گذاری جغرافیایی کار با بازارهای جدید در دنیای جهانی می تواند چالش برانگیز باشد. شما باید با مردمی که در نقاط مختلف دنیا زندگی می کنند، همسو باشید. وقتی صحبت از مدیریت رسانه های اجتماعی یا تبلیغات می شود، این می تواند به یک مشکل واقعی تبدیل شود. شما نه تنها باید تبلیغات را ترجمه کنید و آن را برای مخاطبان محلی مرتبط کنید، بلکه آن را به درستی منتشر کنید تا مردم آن را ببینند. در این مورد، خدمات جعل IP و مرورگرهای ضد شناسایی می توانند مفید باشند.
  6. تحقیقات بازاریابی. هنگامی که پلتفرم های تبلیغاتی تبلیغات را برای نمایش به مخاطب خاصی انتخاب می کنند، معیارهای زیادی از جمله نوع دستگاه، سیستم عامل کامپیوتر و غیره را در نظر می گیرند. برای درک بهتر اینکه مشتریان بالقوه شما چه تبلیغاتی را می بینند، مشاهده آنها از طریق چشمان آنها می تواند مفید باشد. شما می توانید برای هر دسته از مشتریان خود یک هویت دیجیتال منحصر به فرد ایجاد کنید، رفتار آنلاین آنها را با استفاده از یک ربات کوکی شبیه سازی کنید و تبلیغاتی را که مشاهده می کنند مشاهده کنید. ربات کوکی ابزاری است که هویت دیجیتالی شما را از طریق وب‌سایت‌ها هدایت می‌کند، کوکی‌ها را در طول مسیر جمع‌آوری می‌کند تا پلتفرم‌های تبلیغاتی این باور را داشته باشند که شخصیت دیجیتال شما به محتوای خاصی علاقه‌مند است.

وب سایت ها و پلتفرم های آنلاین اغلب از روش های مختلفی مانند ردیابی آدرس IP، انگشت نگاری دستگاه و تجزیه و تحلیل رفتار کاربر برای تشخیص هویت دیجیتال استفاده می کنند. علاوه بر این، آنها ممکن است از الگوریتم‌های ضد تقلب و مدل‌های یادگیری ماشینی برای شناسایی الگوهای غیرمعمول و علامت‌گذاری رفتار مشکوک استفاده کنند. در اینجا چند ابزار وجود دارد که می توانید برای بررسی، تغییر و حتی ایجاد یک هویت دیجیتال جدید استفاده کنید:

  1. VPN و پروکسی

یک سرور پروکسی به عنوان یک واسطه بین یک کاربر و یک وب سایت عمل می کند و درخواست ها و پاسخ ها را بین آنها ارسال می کند. از طرف دیگر، VPN ترافیک اینترنت کاربر را رمزگذاری می کند و آن را از طریق یک سرور راه دور امن هدایت می کند. هر دو روش آدرس IP کاربر را پنهان می کنند و ناشناس بودن و حفظ حریم خصوصی را فراهم می کنند.

در صورت نیاز به ایجاد یک هویت دیجیتال قابل اعتماد، به یک پروکسی مناسب نیاز دارید. پروکسی مسکونی مناسب ترین است. این یک نوع سرور پروکسی است که از آدرس های IP ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات اینترنت (ISP) به جای مراکز داده استفاده می کند. این امر باعث می‌شود تا احتمال اینکه توسط وب‌سایت‌هایی که سعی در جلوگیری از دسترسی سرورهای پراکسی دارند، شناسایی و مسدود شوند. پراکسی های مسکونی را می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد، مانند خراش دادن وب، داده کاوی و اتوماسیون آنلاین. آنها اغلب گرانتر از پروکسی های مرکز داده هستند.

  1. مرورگر Antidetect

مرورگر Antidetect یک مرورگر وب است که برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین و ناشناس بودن کاربر طراحی شده است. از تکنیک‌های مختلفی برای جلوگیری از ردیابی فعالیت مرور کاربر توسط وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند، مانند تغییر اثر انگشت مرورگر، مسدود کردن کوکی‌ها و استفاده از سرور پروکسی برای مخفی کردن آدرس IP کاربر. اغلب توسط افرادی استفاده می شود که می خواهند بدون ردیابی توسط تبلیغ کنندگان، دولت ها یا سازمان های دیگر در اینترنت مرور کنند.

اگر نیاز به ایجاد یک هویت دیجیتال جدید برای تبلیغات آنلاین دارید، معمولاً به یک مرورگر ضد شناسایی نیاز دارید. کیفیت این نرم افزار بسیار مهم است، زیرا اثر انگشت دیجیتالی با ظاهر مصنوعی ارائه شده توسط مرورگر می تواند منجر به مسدود شدن حساب شود. مرورگرهای ضدتشخیص مانند Octo Browser از اثرانگشت رایانه واقعی استفاده می کنند و امکان مدیریت چندین هویت دیجیتالی را از یک دستگاه واحد فراهم می کنند. همچنین راحت است که می توانید از تمام هویت های ایجاد شده با تیم استفاده کنید و به همه افراد درگیر دسترسی ایمن برای کار با آنها بدهید.

  1. چک کننده های اثر انگشت دیجیتال

سایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند اثر انگشت دیجیتال خود را بررسی کنید: به عنوان مثال، amiunique یا مرورگر در اینجا، می‌توانید تمام داده‌هایی را که مرورگر شما با سایت‌هایی که بازدید می‌کنید به اشتراک می‌گذارد، بررسی کنید. اگر نیاز به ایجاد یک هویت دیجیتال جدید دارید، می‌توانید از این سایت‌ها استفاده کنید تا بررسی کنید که آیا روش‌های شما به خوبی کار می‌کنند یا خیر.

نتیجه

شخصیت دیجیتالی یک جنبه حیاتی از حضور آنلاین یک سازمان است. برای ساختن یک شخصیت دیجیتال مثبت، کسب‌وکارها باید مراقب فعالیت‌های آنلاین خود باشند و اقداماتی را برای محافظت از هویت آنلاین خود انجام دهند. در حالی که چالش ها با شخصیت دیجیتال همراه است، مزایای آن بیشتر از خطرات است. با ادامه پیشرفت فناوری، آگاهی از خطرات احتمالی و اتخاذ تدابیری برای محافظت از شخصیت دیجیتال خود برای سازمان‌ها مهم است. با انجام این کار، آنها می توانند حضور آنلاین خود را ایجاد کنند، اعتبار ایجاد کنند و از شهرت خود محافظت کنند.

#درک #نمایندگی #دیجیتال #کسب #کار #GBHackers #آخرین #اخبار #امنیت #سایبری