ممکن است ایالات متحده در نهایت شرکت های تلویزیون کابلی را مجبور به تبلیغ قیمت واقعی خود کند

ژوئن 25, 2023 by بدون دیدگاه

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) قوانین جدیدی را برای مقابله با هزینه های پنهانی که توسط ارائه دهندگان ویدیوی کابلی و ماهواره ای دریافت می شود، پیشنهاد کرده است. بایدن در بیانیه‌ای گفت: «اولویت اصلی دولت من کاهش هزینه‌های زندگی برای طبقه متوسط ​​است و این شامل سرکوب استفاده شرکت‌ها از هزینه‌های ناخواسته برای مخفی کردن هزینه‌های واقعی از خانواده‌ها است که در نتیجه هزینه‌های بیشتری را پرداخت می‌کنند.» در روز سه شنبه Ars Technica گزارش می دهد: همانطور که بایدن خاطرنشان کرد، FCC “قانون جدیدی را پیشنهاد کرد که ارائه دهندگان تلویزیون کابلی و ماهواره ای را ملزم می کند تا قیمت تمام شده خدماتی را که از قبل ارائه می دهند به مصرف کنندگان ارائه دهند.” قانون پیشنهادی شرکت‌هایی مانند Comcast، Charter Spectrum و DirecTV را مجبور می‌کند تا قیمت‌های دقیق‌تری را منتشر کنند. بایدن ادامه داد: «اغلب این شرکت‌ها هزینه‌های ناخواسته اضافی را بر روی صورت‌حساب‌های مشتریان پنهان می‌کنند که به عنوان هزینه‌های «پخش تلویزیون» یا «ورزش‌های منطقه‌ای» پنهان می‌شوند که در واقع هیچ خدمات اضافی را پرداخت نمی‌کنند. این هزینه‌ها واقعاً جمع می‌شوند: طبق یک گزارش، آنها افزایش می‌یابند. مشتری تقریباً 25 درصد از قیمت خدمات پایه را قبض می کند.”

جسیکا روزن وورسل، رئیس FCC، برای اولین بار قوانین شفافیت قیمت را برای خدمات تلویزیونی ارائه شده توسط شرکت های کابلی و ماهواره ای در ماه مارس ارائه کرد. این تلاش در روز سه‌شنبه زمانی که کمیسیون اعلامیه‌ای برای قوانین پیشنهادی (NPRM) تصویب کرد که به دنبال نظرات عمومی در مورد قوانینی است که ارائه‌دهندگان ویدیو را مجبور می‌کند قیمت‌های دقیقی را در تبلیغات ارائه کنند، یک گام به جلو برداشت. NPRM گفت: «مصرف‌کنندگانی که یک سرویس ویدیویی را بر اساس قیمت ماهانه تبلیغ‌شده انتخاب می‌کنند، ممکن است از هزینه‌های غیرمنتظره مربوط به هزینه برنامه‌نویسی ویدیویی که میزان صورت‌حساب را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد، شگفت‌زده شوند. رویه شرکت‌های تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای مبنی بر درج هزینه‌های «پخش تلویزیون» و «شبکه ورزش منطقه‌ای» به‌صورت مجزا از قیمت اعلام‌شده «می‌تواند به‌طور بالقوه گمراه‌کننده باشد و به‌جای هزینه خدماتی که شرکت تحمیل می‌کند، به عنوان مالیات یا هزینه‌ای تعبیر شود. FCC گفت، و مقایسه قیمت ها بین ارائه دهندگان را برای مشتریان دشوار می کند.

Docket در اینجا موجود است و نظرات به مدت 60 روز پس از انتشار NPRM در ثبت فدرال پذیرفته می شود. FCC گفت که پیشنهاد آن “از اپراتورهای کابلی و ارائه دهندگان DBS (ماهواره پخش مستقیم) می خواهد تا کل هزینه خدمات برنامه نویسی ویدئو را به طور واضح و برجسته نشان دهند.” FCC همچنین به دنبال اظهار نظر در مورد اینکه آیا این اختیار را دارد که الزامات مشابهی را بر انواع دیگر ارائه دهندگان ویدیو اعمال کند یا خیر. اما طبق گزارش ها، Rosenworcel در یک جلسه استماع کنگره گفت که اختیارات FCC بر اساس قوانین ایالات متحده شامل خدمات پخش نمی شود.

#ممکن #است #ایالات #متحده #در #نهایت #شرکت #های #تلویزیون #کابلی #را #مجبور #به #تبلیغ #قیمت #واقعی #خود #کند