یوتیوب می‌تواند یک خط‌مشی سه ضربه‌ای را برای مسدود کردن تبلیغات آزمایش کند

ژوئن 30, 2023 by بدون دیدگاه

برخی از کاربران یوتیوب با مسدودکننده‌های تبلیغاتی هنگام تماشای ویدیو، یک منوی بازشو سه ضربه‌ای جدید را مشاهده می‌کنند. Android Authority گزارش می دهد: «منوی بازشو در اسکرین شات نشان می دهد که کاربران پس از تماشای سه ویدیو با فعال بودن مسدودکننده تبلیغات، از تماشای YouTube منع می شوند. از گزارش: در بخشی از اسکرین شات آمده است: “به نظر می رسد ممکن است از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده کنید. پخش ویدیو مسدود می شود مگر اینکه YouTube در لیست مجاز باشد یا مسدود کننده تبلیغات غیرفعال شود.” این سرویس دو دکمه را در اختیار کاربران قرار می دهد که به آنها اجازه می دهد تبلیغات را در مسدودکننده تبلیغات خود مجاز کنند یا به آنها اجازه می دهند YouTube Premium را خریداری کنند. یوتیوب به The Verge تأیید کرد که در حال حاضر “یک آزمایش کوچک در سطح جهانی انجام می دهد که بینندگان را با مسدود کننده های تبلیغاتی فعال ترغیب می کند تا به تبلیغات در YouTube اجازه دهند یا YouTube Premium را امتحان کنند.”

#یوتیوب #میتواند #یک #خطمشی #سه #ضربهای #را #برای #مسدود #کردن #تبلیغات #آزمایش #کند